
Prawo odstąpienia od umowy
Bardziej szczegółowe informacje na temat zwrotów opisane zostały w Regulaminie Sklepu https://www.madley.pl/regulamin-zakupow
- Konsument, na podstawie art. 27 ustawy o prawach konsumenta, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, 34 oraz 35 Ustawy o prawach konsumenta, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 (czternastu) dni od dnia doręczenia mu przedmiotu umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać drogą elektroniczną na adres: sklep@abcposcieli.pl bądź też listownie na adres: Madley Jolanta Rek, Mały Stanisławów 7B 05-304 Stanisławów.
- Oświadczenie może zostać złożone na formularzu (nie jest to warunek konieczny) które zostało wysłane do Konsumenta wraz z produktem.
- Wraz z oświadczeniem, o którym mowa w punkcie 1, Klienta prosi się również o przesłanie informacji o aktualnym numerze konta, na który należy dokonać zwrotu należności.
- Sprzedawca potwierdza Konsumentowi niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy jego otrzymanie. Potwierdzenie takie wysyłane jest na adres e-mail, podany przy Zamówieniu lub wskazany jako kontaktowy na złożonym oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.
- W razie odstąpienia od Umowy, Umowa jest uważana za niezawartą.
- Konsument ma obowiązek zwrócić produkt lub produkty niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy.
- Konsument zwraca przedmiot lub przedmioty Umowy od której odstąpił na własne ryzyko oraz koszt.
- Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Bardziej szczegółowe informacje na temat zwrotów opisane zostały w Regulaminie Sklepu https://www.madley.pl/regulamin-zakupow
Reklamacje
- Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji zarówno odnośnie wykonania umowy sprzedaży jak i wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. W razie stwierdzenia występowania wady rzeczy sprzedanej Sprzedający ponosi odpowiedzialność określoną w szczególności w przepisach art. 556 i 5561-5563 Kodeksu cywilnego.
- Każdy zakupiony w Sklepie produkt objęty jest także gwarancją producenta. Długość okresu gwarancyjnego jest określana przez producenta i różna u poszczególnych producentów.
- Zgłoszenie reklamacyjne powinno, aczkolwiek nie jest to wymóg rozpatrzenia reklamacji, zostać złożone na wypełnionym czytelnie formularzu zawierającym:
- imię i nazwisko,
- numer zamówienia,
- opis niezgodności towaru z umową,
- datę zakupu.
- Zastosowanie się do ust. 3 będzie stanowiło ułatwienie i pozwoli na sprawniejsze rozpatrzenie reklamacji.
- Reklamacje można składać mailowo pod adresem sklep@madley.pl lub telefonicznie pod nr telefonu: 502 799 812
- Wszelka samodzielna ingerencja, dokonana przez Użytkownika w konstrukcję sprzedawanych towarów, niezwiązana z ich naturalną eksploatacja, która określona została w instrukcji obsługi urządzenia, a zwłaszcza samodzielne rozkręcanie, wymiana i zamiana oryginalnych części na inne, może prowadzić do nieuznania powstałych w wyniku tej ingerencji uszkodzeń
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 od dnia jej złożenia. W przypadku braku jakiejkolwiek odpowiedzi ze strony Właściciela Sklepu w wyżej wskazanym terminie, uważa się, że reklamacja jest uzasadniona.
Masz pytanie? Chętnie pomożemy!
napisz do nas: sklep@madley.pl
lub zadzwoń: (25) 757 52 76


