Zwroty i reklamacje
 

Prawo odstąpienia od umowy

 

  1. Konsument który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie w terminie 14 (czternastu) dni od dnia doręczenia mu przedmiotu umowy. Prawo to przysługuje również osobom fizycznym zawierającym umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego w rozumieniu art. 556 (4) Kodeksu cywilnego. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i wysłanie go dowolnym kanałem porozumienia się na odległość, m.in.:
    1. wiadomością e-mail, na adres: sklep@madley.pl
    2. w formie pisemnej, na adres: Mały Stanisławów 7b, 05-304 Stanisławów
  2. Oświadczenie może zostać złożone na formularzu zwrotu https://www.madley.pl/public/assets//formularz zwrotu.pdf lecz nie jest to warunek konieczny.
  3. Konsument ma obowiązek zwrócić produkt lub produkty niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy.
  4. Konsument zwraca przedmiot lub przedmioty Umowy od której odstąpił na własne ryzyko oraz koszt.

Bardziej szczegółowe informacje na temat zwrotów opisane zostały w Regulaminie Sklepu https://www.madley.pl/regulamin-zakupow
 
Reklamacje
  1. Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia wady produktu. Należy wysłać do nas zgłoszenie.
  2. W zgłoszeniu należy umieścić informację na temat oczekiwań, tj.: naprawa, wymiana towaru na nowy, obniżenie ceny, zwrot należności oraz dokładny opis przyczyny jej złożenia.
  3. Zgłoszenie reklamacyjne powinno, aczkolwiek nie jest to wymóg rozpatrzenia reklamacji, zostać złożone na wypełnionym czytelnie formularzu zawierającym:
    1. imię i nazwisko,
    2. numer zamówienia,
    3. opis niezgodności towaru z umową,
    4. datę zakupu.
  4. Tak wypełniony formularz wraz z reklamowanym produktem/produktami należy odesłać na adres: Mały Stanisławów 7B, 05-304 Stanisławów
  5. Zastosowanie się do ust. 3 będzie stanowiło ułatwienie i pozwoli na sprawniejsze rozpatrzenie reklamacji.
  6. Reklamacje można składać mailowo pod adresem sklep@madley.pl lub telefonicznie pod nr telefonu: 502 799 812
  7. Wszelka samodzielna ingerencja, dokonana przez Użytkownika w konstrukcję sprzedawanych towarów, niezwiązana z ich naturalną eksploatacja, która określona została w instrukcji obsługi urządzenia, a zwłaszcza samodzielne rozkręcanie, wymiana i zamiana oryginalnych części na inne, może prowadzić do nieuznania powstałych w wyniku tej ingerencji uszkodzeń
  8. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 od dnia jej złożenia. W przypadku braku jakiejkolwiek odpowiedzi ze strony Właściciela Sklepu w wyżej wskazanym terminie, uważa się, że reklamacja jest uzasadniona.

Masz pytanie? Chętnie pomożemy!
napisz do nas: sklep@madley.pl
lub zadzwoń: (+48) 502 799 812

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Infolinia (PN. - PT. 9-16) 502 799 812
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium