Prawo odstąpienia od umowy
- Konsument który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie w terminie 14 (czternastu) dni od dnia doręczenia mu przedmiotu umowy. Prawo to przysługuje również osobom fizycznym zawierającym umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego w rozumieniu art. 556 (4) Kodeksu cywilnego. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i wysłanie go dowolnym kanałem porozumienia się na odległość, m.in.:
- wiadomością e-mail, na adres: sklep@madley.pl
- w formie pisemnej, na adres: Mały Stanisławów 7b, 05-304 Stanisławów
- Oświadczenie może zostać złożone na formularzu zwrotu https://www.madley.pl/public/assets//formularz zwrotu.pdf lecz nie jest to warunek konieczny.
- Konsument ma obowiązek zwrócić produkt lub produkty niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy.
- Konsument zwraca przedmiot lub przedmioty Umowy od której odstąpił na własne ryzyko oraz koszt.
Bardziej szczegółowe informacje na temat zwrotów opisane zostały w Regulaminie Sklepu https://www.madley.pl/regulamin-zakupow
- Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia wady produktu. Należy wysłać do nas zgłoszenie.
- W zgłoszeniu należy umieścić informację na temat oczekiwań, tj.: naprawa, wymiana towaru na nowy, obniżenie ceny, zwrot należności oraz dokładny opis przyczyny jej złożenia.
- Zgłoszenie reklamacyjne powinno, aczkolwiek nie jest to wymóg rozpatrzenia reklamacji, zostać złożone na wypełnionym czytelnie formularzu zawierającym:
- imię i nazwisko,
- numer zamówienia,
- opis niezgodności towaru z umową,
- datę zakupu.
- Tak wypełniony formularz wraz z reklamowanym produktem/produktami należy odesłać na adres: Mały Stanisławów 7B, 05-304 Stanisławów
- Zastosowanie się do ust. 3 będzie stanowiło ułatwienie i pozwoli na sprawniejsze rozpatrzenie reklamacji.
- Reklamacje można składać mailowo pod adresem sklep@madley.pl lub telefonicznie pod nr telefonu: 502 799 812
- Wszelka samodzielna ingerencja, dokonana przez Użytkownika w konstrukcję sprzedawanych towarów, niezwiązana z ich naturalną eksploatacja, która określona została w instrukcji obsługi urządzenia, a zwłaszcza samodzielne rozkręcanie, wymiana i zamiana oryginalnych części na inne, może prowadzić do nieuznania powstałych w wyniku tej ingerencji uszkodzeń
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 od dnia jej złożenia. W przypadku braku jakiejkolwiek odpowiedzi ze strony Właściciela Sklepu w wyżej wskazanym terminie, uważa się, że reklamacja jest uzasadniona.
Masz pytanie? Chętnie pomożemy!
napisz do nas: sklep@madley.pl
lub zadzwoń: (+48) 502 799 812