Zwroty i reklamacje
 

Prawo odstąpienia od umowy

 

  1. Konsument który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów składając stosowne oświadczenie w terminie 14 (czternastu) dni od dnia doręczenia mu przedmiotu umowy. Prawo to przysługuje również osobom fizycznym zawierającym umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego w rozumieniu art. 556 (4) Kodeksu cywilnego. Pozostałym przedsiębiorcom prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i wysłanie go dowolnym kanałem porozumienia się na odległość, m.in.:
    1. wiadomością e-mail, na adres: sklep@madley.pl
    2. w formie pisemnej, na adres: Mały Stanisławów 7b, 05-304 Stanisławów
  2. Oświadczenie może zostać złożone na formularzu zwrotu https://www.madley.pl/public/assets//formularz zwrotu.pdf lecz nie jest to warunek konieczny.
  3. W razie odstąpienia od Umowy, Umowa jest uważana za niezawartą.
  4. Konsument ma obowiązek zwrócić produkt lub produkty niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy.
  5. Konsument zwraca przedmiot lub przedmioty Umowy od której odstąpił na własne ryzyko oraz koszt.

Bardziej szczegółowe informacje na temat zwrotów opisane zostały w Regulaminie Sklepu https://www.madley.pl/regulamin-zakupow
 
Reklamacje
  1. Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji zarówno odnośnie wykonania umowy sprzedaży jak i wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. W razie stwierdzenia występowania wady rzeczy sprzedanej Sprzedający ponosi odpowiedzialność określoną w szczególności w przepisach art. 556 i 5561-5563 Kodeksu cywilnego.
  2. Każdy zakupiony w Sklepie produkt objęty jest także gwarancją producenta. Długość okresu gwarancyjnego jest określana przez producenta i różna u poszczególnych producentów.
  3. Zgłoszenie reklamacyjne powinno, aczkolwiek nie jest to wymóg rozpatrzenia reklamacji, zostać złożone na wypełnionym czytelnie formularzu zawierającym:
    1. imię i nazwisko,
    2. numer zamówienia,
    3. opis niezgodności towaru z umową,
    4. datę zakupu.
  4. Zastosowanie się do ust. 3 będzie stanowiło ułatwienie i pozwoli na sprawniejsze rozpatrzenie reklamacji.
  5. Reklamacje można składać mailowo pod adresem sklep@madley.pl lub telefonicznie pod nr telefonu: 502 799 812
  6. Wszelka samodzielna ingerencja, dokonana przez Użytkownika w konstrukcję sprzedawanych towarów, niezwiązana z ich naturalną eksploatacja, która określona została w instrukcji obsługi urządzenia, a zwłaszcza samodzielne rozkręcanie, wymiana i zamiana oryginalnych części na inne, może prowadzić do nieuznania powstałych w wyniku tej ingerencji uszkodzeń
  7. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 od dnia jej złożenia. W przypadku braku jakiejkolwiek odpowiedzi ze strony Właściciela Sklepu w wyżej wskazanym terminie, uważa się, że reklamacja jest uzasadniona.

Masz pytanie? Chętnie pomożemy!
napisz do nas: sklep@madley.pl
lub zadzwoń: (+48) 502 799 812

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Paczkomaty 24/7 InPost) już od 390,00 zł.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium